Laatste zeedag van deze cruise

22 december 2018

Atlantische Oceaan, 22 december 2018,

Goede avond volgers van ons reisverslag,

Vandaag op onze laatste zeedag viel het weer wat tegen. Het was zwaar bewolkt en zo nu en dan viel er wat regen. We zijn voor het eerst gaan ontbijten in het speciale restaurant voor gasten met een suite. Niets bijzonders overigens, het zelfde menu en ook bij het buffetje lagen dezelfde gerechten, alleen was het er rustiger.

Na het ontbijt zijn we gaan informeren bij de chef van het restaurant op 4 of we ook hier de komende dagen terecht kunnen. Uiteraard is dit geen probleem.

Omdat het nog steeds wat druilerig was hebben we op dek 5 een rustig plekje opgezocht om wat te lezen en zo nu en dan een kopje koffie te nemen. Rond 12.00 uur zijn we toch maar week naar het buitendek gegaan om weer wat te eten en daarna konden we van het inmiddels verbeterde weer genieten.

We hebben het tot 15.00 uur vol gehouden en zijn toen voor de laatste keer deze cruise naar de gym gegaan, zodat we wat vroeger opgedoft naar beneden konden voor de gratis foto met de kapitein.

De show om 21.15 in het theater hadden we al een keer gezien, maar was toch  weer erg leuk en ook in de grand bar was het daarna erg gezellig zodat we weer erg laat onze hut hebben opgezocht.

Groetjes

Joan en Ad