Weer thuis in Poppel

4 november 2011 - Poppel, België

Goede avond reisgenoten,

Dit laatste berichtje komt weer vanuit onze thuishaven in Poppel.

We zijn vanmorgen vroeg opgestaan om onze Belgische reisgenoten om 08.00 uur uit te zwaaien, want hun vliegtuig vertrok enkele uren eerder dan dat van de Nederlanders.

Na het uitzwaaien zijn we gaan douchen, de koffers in gaan pakken en rustig gaan ontbijten. Om 10.30 uur stond de bus klaar om ook de Hollanders naar het vliegveld van Casablanca te brengen.

Op het vliegveld aangekomen was het een hele puzzel om de incheckbalie te vinden, maar met behulp van Suzan, de reisbegeleidster, is dat uiteindelijk wel gelukt.

Bij de incheckbalie wilde alles ook al niet goed vlotten, een "dame" in een andere rij maakte nogal wat herrie en bij het afgeven van de instapkaarten liep ook het een en ander fout. Maar uiteindelijk is alles wel op zijn pootjes terecht gekomen.

Met ongeveer een 20 minuten vertraging zijn we de lucht in gegaan, maar door de rugwind en wat extra gas waren we toch 20 minuten te vroeg op schiphol.

Hier afscheid genomen van alle reisgenoten en door onze prive taxi Ton Bijvank om ca. 20.30 thuis afgeleverd.

Iedereen bedankt voor alle leuke reacties en tot de volgende rondreis.

Groetjes van
twee vermoeide reizigers uit