Dubrovnik

27 maart 2016 - Dubrovnik, Kroatië

Costa Deliziosa, 26 maart 2016

Goede avond volgers van ons reisverslag,

We hebben vandaag de laatste haven aangedaan alvorens te debarkeren in Venetië. Het was voor ons een weerzien met Dubrovnik, en hoewel we slechts kort van boord konden was het toch weer erg leuk om door de oude stad te struinen. We zijn samen met Coby en Kees met de taxi naar de autovrije binnenstad gegaan en hebben diverse kerken en kloosters van binnen bekeken. Na een kopje koffie op een van de vele terrasjes zijn we door diverse achterafstraatjes terug gewandeld naar de poort van de vesting om daar de taxi terug naar het cruiseschip te nemen. ‘s=Avonds was het tijd om afscheid te nemen van de vriendelijke bemanning en de cruisegasten waar we de afgelopen 30 dagen veel mee opgetrokken hebben.

Om 00.30 heeft ons Joan haar laatste B52 (Drankje van grand marnier, balley’s en Kallua) opgedronken waarna we voor een korte nachtrust naar onze hut 1265 zijn gegaan.

Morgen is zoals gewoonlijk een dag van wachten, wachten, wachten en nog eens wachten.

Groetjes van

Twee vakantiegangers aan boord van de Costa Deliziosa

1. Willy berkelmans:
    27 maart 2016
    wat fijn dat jullie cruise zo goed bevallen is. een goede reis naar huis en bedankt voor jullie mooie reisverslagen!
  2. Wilma:
    29 maart 2016
    Eeej volgende keer moet je ook eens een orgasme proberen dat is Cointreau met Baileys, erg lekker!! Welkom thuis, hihi BenW