Reisdag naar Goirle

30 december 2016 - Goirle, Nederland

Goirle , 30 december 2016

Goede avond volgers van ons reisverslag,

29 december 2016

Na het onmogelijk vroege gaan van de wekker gisteren, hebben we vandaag heerlijk uitgeslapen. We werden rond 09.30 wakker, hebben de laatste spulletjes in de koffers gedaan, zijn uitgecheckt en zijn in een typisch Amerikaans ontbijtrestaurant pancake gaan eten.

Na het ontbijt zijn we naar the Galleria Mall at Fort Lauderdale gewandeld om daar naar wat sale-artikelen te gaan zoeken. O.A. bij Macy’s nog wat sportkleding gevonden. Rond 15.00 uur zijn we terug gewandeld richting ons hotel en hebben onderweg bij een Franse Bakkerij op het terras nog een heerlijk broodje verorbert. Bij het hotel nog een uurtje aan het zwembad gezeten alvorens een taxi te nemen naar het vliegveld van Fort Lauderdale.

Bij het zoeken naar de incheckbalie werden we van het kastje naar de muur gestuurd, maar uiteindelijk waren we na dik 1 uur en 3 kwartier ingecheckt en door de beveiliging heen. We hebben nog net tijd gehad om wat te drinken alvorens we moesten boarden. Om exact 21.00 uur vertrok het vliegtuig richting Stockholm, waar we na een vlucht van ruim 8 uur om 11.30 uur plaatselijke tijd zijn geland.

30 december 2016

We moesten in Stockholm door de douane, waarna we een koffiebar hebben opgezocht om ons te installeren voor het lange wachten op de vlucht naar Schiphol. We zijn rond 17.00 uur door de beveiliging gegaan om naar de gate te wandelen. Uiteindelijk zijn we met een ½ uur vertraging vertrokken naar Schiphol, waar we door Ans en Ton werden opgewacht voor het laatste stukje per auto naar Goirle. Om 01.00 uur konden we eindelijk na ruim 30 uur in ons eigen bed kruipen.

Groetjes van

Twee vakantiegangers in Fort Lauderdale.

1. Willy berkelmans:
    31 december 2016
    Wat een lange reisdag pfffff maar nu weer veilig thuis. Fijne avond en tot later
  2. P.J.M Cooijman:
    31 december 2016
    Is een voor mijn gevoel een lange vakantie geweest zeg. Welkom thuis en een prettige jaarwisseling gewenst.
  3. Marjo Somers:
    1 januari 2017
    Welkom thuis en een heel gezond, gelukkig en gezellig 2017!

Tot 21 januari, dan zijn jullie weer helemaal aan het geweldige weer ( brrrrr) van ons kikkerlandje gewend!

Veel groetjes Jan en Marjo
  4. Jose:
    2 januari 2017
    Welkom thuis Ad en Joan en de allerbeste wensen voor 2017 !!
    Lieve groetjes van Ton en JOse
  5. Wilma:
    2 januari 2017
    Heeej hallo, Nou welkom thuis dan natuurlijk en alle goeds voor een mooi maar vooral gezond 2017. Dat was wel een erg lange terugreis maar het is het resultaat wat telt. xx