Gosier op Guadeloupe

28 december 2018 - Le Gosier, Guadeloupe

Gosier 28 december 2018,

Goede avond volgers van ons reisverslag,

Na het ontbijt met uiteraard egg Benedict zijn we uit gaan checken en hebben we een taxi genomen naar ons hotel in Gosier. We waren hier uiteraard veel te vroeg zodat we nog geen kamer konden krijgen, maar daar hadden we al op gerekend,. We hebben onze koffers in bewaring gegeven en zij naar het privé-strand van het hotel gegaan om deze laatste vakantiedag nog een maal van de zon te genieten.

Iets voor 3 uur kwam er een tropische bui langs, en zijn we maar naar de receptie gegaan om ons in te schrijven en naar onze kamer te gaan. De bui was snel over zodat we nog een wandelingetje in de omgeving zijn gaan maken en een kopje koffie te drinken op het terras waar we ook in het voorjaar regelmatig gingen zitten.

s-Avonds zijn we een overheerlijke pizza gaan eten bij het restaurant waar we dat ook in het voorjaar regelmatig deden om daarna na een korte avondwandeling op ons balkonnetje de van het schip meegenomen fles Ferrari champagne op te maken.

We zijn om 21.45 gaan slapen omdat we morgen extra vroeg op moeten.

Groetjes

Joan en Ad