Guadeloupe

21 december 2018 - Pointe-à-Pitre, Guadeloupe

Guadeloupe, 21 december 2018,

Goede avond volgers van ons reisverslag,

We hebben vandaag afscheid genomen van vrijwel alle gasten die samen met ons in Savona aan boord zijn gekomen. Deze dag stond voor ons in het teken van de verhuizing van binnenhut 8394 naar grand suite 7288. Iedereen wordt verwacht om 09.00 uur zijn hut te hebben verlaten zodat wij om 10.00 uur onze nieuwe hut in gebruik zouden kunnen nemen.

We hadden nu uiteraard de pech dat de vorige bewoners zich hier niets van aan trokken en pas om ca. 11.00 uur vertrokken. Hierna moest de hut nog schoon gemaakt worden zodat we pas rond 13.00 uur van onze suite konden gaan genieten. De kleding was door ons al in de tegenoverliggende hut opgeslagen en toen onze suite klaar was is de kleding die niet in de koffers zat door het personeel, waaronder een persoonlijke butler, voor ons in de diverse kasten gehangen.

We hebben zelf de rest van onze spullen uitgepakt en zijn daarna nog van boord gegaan voor een fikse wandeling door pointe a Pitre, waarbij we van het mooie weer hebben genoten.

Rond 16.00 uur waren we weer terug op het schip en zijn we op ons balkon wat gaan uitrusten en onze mail en WhatsApp bij gaan werken. Rond 17.00 uur werden we verrast met een bord vol lekkere hapjes in onze cabine.

De avond verliep anders dan anders aangezien er geen winkels open waren en ook het casino gesloten was. Er was pas een liveshow om 22.30 uur na de verplichte dril voor de nieuwe gasten aan boord. Om 23.00 uur verlieten we Guadeloupe voor de kerstcruise van 1 week.

Groetjes

Joan en Ad