Riesdag naar Auckland NZL

25 februari 2019 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Auckland, 25 februari 2019

Goede avond volgers van ons reisdagboek,

Zoals gebruikelijk bestaat de eerste dag van onze reis uit het vervoer naar de eerste overnachting.

We zijn om 18.00 uur door Frans Cuijpers opgehaald en naar het Ibis hotel bij Schiphol gebracht. We hebben hier in de bar nog wat gedronken en zijn een beetje op tijd naar onze kamers gegaan, omdat de wekker als vroeg af ging.

We zijn met de shuttlebus naar Schiphol gebracht, waar we door een meelevende medewerker van Singapore aniline een upgrade kregen voor het inchecken en boarden. De eerste vlucht ging zo voorspoedig, dat we ruim 40 minuten te vroeg in Singapore aankwamen. Ook de vlucht naar Auckland verliep spoedig en ook deze kwam ruim 20 minuten te vroeg aan.

De beruchte Nieuw-Zeelandse douane hielp ook erg mee zodat we ook daar geen tijd hebben verspild.

We werden door Bertie opgewacht, en ook de gereserveerde taxi stond al klaar.

We waren al om 00.30 uur op 26 februari in het hotel.

Na 23 uur in een vliegtuig hangen gaan we nu van een welverdiende nachtrust genieten.

Groetjes van

Vier globetrotters

1. Willy berkelmans:
    25 februari 2019
    Dat is een lange maar vlotte reis geweest.
    Gelukkig goed gearriveerd.
    Vanaf morgen als jullie uitgerust zijn, lekker samen genieten. Een fijne vakantiereis gewenst 😘😘
  2. Mia:
    25 februari 2019
    Dat begint al allemaal heel voorspoedig. Veel plezier en tot spoedig voor de rest van de vakantie
  3. Giel en ilona:
    25 februari 2019
    Fijn dat die lange vliegreis achter de rug is en ook nog eens soepelltjes verlopen. En dan nu heerlijk op avontuur en lekker genieten!! Groetjes van ons.
  4. Ton en lenny:
    25 februari 2019
    Fijn dat je goed aangekomen bent,nu kan het avontuur gaan beginnen. We wachten vol ongeduld op alle verhalen gr Ton Lenny
  5. P.J.M Cooijman:
    25 februari 2019
    We wensen jullie heel veel reisplezier de aankomende weken. groetjes Astrid en Leon
  6. Jan en ineke:
    25 februari 2019
    Nu jullie op de plaats van bestemming zijn aan gekomen kan de vakantie echt beginnen 😉 ga van jullie prachtige reis genieten