Mount Eden en Queenstreet

26 februari 2019 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Auckland, 26 februari 2019

Goede avond volgers van ons reisdagboek,

We zijn de eerste dag van ons bezoek aan Auckland rustig opgestart. Rien en ondergetekende zijn als eerste gaan douchen, waarna we naar een bakkertje in de buurt zijn gewandeld voor wat broodjes. Ook was er in de buurt een kleine supermarkt voor beleg etc.

Na het ontbijt hebben we de koffers gereorganiseerd en zijn daarna samen met Bertie naar Mount Eden gewandeld. Een behoorlijke klim, maar de inspanning werd beloond met een fantastisch uitzicht over Auckland.

Na de lunch zijn we even terug gegaan naar ons hotel voor een middagdutje om daarna via de bekendste winkelstraat naar het havengebied te wandelen, waar we Jos, de vriend van Bertie, hebben opgepikt. We hebben hier op een terrasje heerlijk van de zon zitten genieten, en zijn daarna bij de Stables, een erg gezellig foodcourt wat gaan eten.

Na het eten hebben we afscheid genomen van Bertie en Jos, en zijn via een drankenhandel terug gewandeld naar ons hotel.

Groetjes van

Vier globetrotters

1. Mia:
    26 februari 2019
    Klinkt al lekker ga zo door.👌
  2. Ton en Jeanne Rooij Van:
    Hoi reizigers kwartet,
    Wat een reis hebben jullie achter de rug, fijn dat alles zo voortvarend is verlopen. Nu gaan genieten in NZL.
    Wij lezen de verslagen aandachtig😉
    Groetjes van ons
  3. Willy berkelmans:
    26 februari 2019
    Wat een blije foto's van jullie 4-tjes.
    Zo wens ik jullie alle dagen toe. Een goede mix van inspanning en ontspanning.
    Ga vooral zo door 😊