Free Walking Tour in Auckland

27 februari 2019 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Auckland, 27 februari 2019

Goede avond volgers van ons reisdagboek,

We zijn de dag weer rustig opgestart. Na het ontbijt zijn we naar het havengebied gewandeld. Hier wat rond gelopen en bij de jachthaven op een terras een heerlijke flat white café ( Lijkt een beetje op cappuccino) gedronken.

Op zoek naar een Subway  voor een broodje als de lunch kwamen we bij toeval Bertie en Jos tegen die ook iets aan het zoeken waren voor de lunch.

Samen wat gegeten, waarna wij op pad zijn gegaan voor een stadswandeling met een plaatselijke gids. (Free Walking Tour) Erg leerzame tour met een zeer goede en leuke gids, waarbij hij ons heel wat over de geschiedenis van Nieuw Zeeland.

’s-Avonds zijn we weer gaan eten bij Elliot Stables. Om daarna nog een afzakkertje in ons appartement te nemen.

Groetjes van Vier globetrotters in Auckland

1. Marjo Somers:
    27 februari 2019
    Fijn dat het allemaal zo goed gaat! Geniet er maar lekker van!
    Groetjes Jan en Marjo
  2. Ton en lenny:
    27 februari 2019
    Ziet er goed uit geniet er van gr
  3. Marjan van Lieshout:
    27 februari 2019
    Hoe warm is het momenteel in New Zeeland. Het ziet er allemaal kaai goed uit.
  4. Ad van Iersel:
    27 februari 2019
    hoi vrienden, ziet er allemaal goed uit en mooie foto's!! Blauwe lucht en stralende mensen xx
  5. P.J.M Cooijman:
    27 februari 2019
    Mooi weer zo te zien. veel plezier nog en maak veel foto's. dan kunnen wij ook meegenieten. Groetjes van ons.