De reis van ons leven

27 januari 2019 - Goirle, Nederland

Goirle 27 januari 2019

Goede middag volgers van onze reis naar Nieuw Zeeland en Sydney

Op  23 februari gaat onze rondreis naar Nieuw Zeeland en Sydney beginnen.

De hotels en de vluchten zijn al enige tijd geboekt, en ook de rest van de voorbereidingen zijn nu zo goed als afgerond. Het aftellen kan nu echt beginnen.

We worden op 23 februari door Frans Cuijpers naar een hotel bij Schiphol gebracht voor 1 overnachting en zullen de volgende dag via Singapore naar Auckland vliegen. Een lange zit van in totaal 23 uur en daarnaast een overstaptijd van 3 uur. Door het tijdverschil van 12 uur komen we op 25 februari om 23.35 uur in Auckland aan waar we door Bertie (het nichtje van Ine en Rien) worden opgewacht.

Tussen 25 februari en 10 maart reizen we over het Noorder Eiland, waarna we overvaren naar het Zuider Eiland. Hier trekken we rond totdat we op 25 maart vanuit Christchurch naar Sydney vliegen voor een stedentrip van 4 dagen.

Op 29 maart vliegen Ine en Rien terug naar Nederland en stappen wij (Joan en Ad) op de Explorer of the Seas voor een cruise van 16 dagen richting Singapore.

Wij zullen op 14 april weer voet op Nederlandse bodem zetten.

Groetjes van

(Binnenkort) vier globetrotters

1. Wil:
    27 januari 2019
    Een echte wereldreis wij wensen jullie een fijne vlucht en vaart toe.
    gr Wil
  2. Mia:
    27 januari 2019
    Wauw dit word heel bijzonder We zijn benieuwd naar jullie reisverslag
    Heel veel plezier
  3. Rudy:
    27 januari 2019
    Klinkt als een mooie reis! Heel veel plezier!
  4. Ton en lenny:
    HALLO wereldreizigers
    We wachten in spanning op jullie verhalen en foto's zodat we de reis ook een beetje meemaken. Gr wij
  5. Ton en lenny:
    HALLO wereldreizigers.
    We kijken uit naar jullie verhalen en foto's zodat we de reis een beetje meemaken, heel veel plezier, gr wij.
  6. Jan en ineke:
    27 januari 2019
    Wat een mooi vooruitzicht zo,n geweldige reis,gaan jullie zeker volgen !!Heel veel plezier. Groetjes Jan en Ineke
  7. Ton en Jeanne Rooij Van:
    Hoi Joan en Ad,
    Een geweldige reis in het vooruitzicht.
    We gaan al jullie reisverslagen met veel belangstelling lezen.
    Lieve groetjes van ons,
  8. Wim & Wil:
    Hallo Jan en Ad,
    Wat een fantastische reis. Wij kijken nu al uit naar jullie verslagen. Maar voor die tijd zien en spreken wij jullie nog. Groetjes en tot dan.
  9. Marjan van Lieshout:
    27 januari 2019
    Een goeie voorbereiding en vooral de voorpret, dat wordt natuurlijk een geweldige vakantie !!!!!!!
  10. Willy berkelmans:
    2 februari 2019
    wauw.....wat een grote reis voor de boeg.
    ik wens jullie een super fijne, relaxte, gezellige, indrukwekkende, onvergetelijke, boeiende etc. etc. :) reis.
    fijn dat we jullie weer mogen volgen op jullie reis.
    liefs willy
  11. Rudy:
    8 februari 2019
  12. Henny:
    24 februari 2019
    Fijne vlucht en een hele fijne vakantie, jullie hebben het verdiend XXX.
    Groetjes van 1 pellikaantje.
  13. Walter Tonny:
    25 februari 2019
    Beleef deze vakantie zoals hij beleefd moet worden en GENIET vooral