Grenada en kerstavond

24 december 2018 - Grenadines, Saint Vincent en de Grenadines

Grenada, 24 december 2018,

St-George op het eiland Grenada is op deze reis een van de uitzonderingen. Het heeft een uitzonderlijke mooie terminal en ook op buiten is er wel het een en ander te zien en te doen. We hebben een eilandtoer van ruim 2 uur gemaakt met een frans en een Italiaans echtpaar. We leuk, maar niet bijzonder.

Na de lunch zijn we nog op eigen houtje het stadje in gegaan en zijn langs diverse winkeltjes, marktjes en een jachthaven gewandeld.

Om 15.45 uur waren we terug aan boord en hebben we nog van de late middagzon op het buitendek genoten. Rond 17.00 uur zijn we naar onze suite gegaan om ons op te doffen voor kerstavond; uiteraard in gala.

We hebben in het restaurant een overheerlijke kerstdiner gekregen met o.a. kreeft op het menu.

Na het diner zijn we via de koffiebar ruim op tijd naar het theater gegaan waar we geluk hadden dat we nog goede plaatsen konden bemachtigen voor een dit keer geweldige show helemaal geënt op kerstmis.