1e Zeedag van in totaal 6

7 december 2018

Atlantische Oceaan 7 december 2018,

De eerste van 6 opeenvolgende zeedagen hebben we uitstekend weer gehad. Er stond vrijwel geen wind en de zon heeft de hele dag volop geschenen. De temperatuur liep dan ook vlot op naar zo’n 26 a 27 graden. We hebben hier uiteraard flink van genoten en zijn na het ontbijt een rustig plekje op gaan zoeken om wat te zonnen en ons in te lezen voor de grote reis naar Nieuw Zeeland in februari en maart.

Uiteraard waren  we om 16.00 uur nog wat gaan werken aan onze conditie. Dit keer hadden we gekozen voor het wandelen van relatief kleine rondjes van ca. 180 meter op dek 11.

’s-Avonds na de voorstelling van een tenor in het theater zijn we naar de 2e voorronde van “The voice of the sea” gaan luisteren. Het niveau was beduidend lager als op de eerste avond. Alleen de laatste 2 deelneemsters deden het bijzonder goed.

We hebben de rest van de avond, zeg maar morgen, nog in  de grand bar doorgebracht en lagen pas om ca. 02.00 uur in ons bed.