9e Zeedag

17 december 2016

Costa Deliziosa , 17 december 2016

Goede avond volgers van ons reisverslag,

Vandaag voor de afwisseling weer een zeedag gehad. Ik ben weer om 06.00 uur opgestaan om naar de zonsopkomst te gaan kijken. Daarna samen met Wim van der Heijden op het jogging parkoers rondjes gaan lopen, waarbij we getuigen waren  van het maken van opnamen voor een pikant mannenblad. We hebben er wat extra rondjes aan vast geplakt.

Na het ontbijt zijn we op dek 9 weer met onze dagelijkse zeedag routine begonnen te weten:

1.      Zonnen

2.      Eten en drinken

3.      Zonnen

4.      Eten en drinken

Om 16.15 uur ben ik naar een voorlichtingsbijeenkomst gegaan over de te volgen procedure bij het ontschepen in Fort Lauderdale. Ons Joan is haar 5 km op dek drie gaan wandelen.

Om aan de ellenlange rijen bij het aan land gaan in Fort Lauderdale te ontsnappen hebben we voor alle zekerheid maar aan boord een excursie geboekt naar de Everglades.

De avond hebben we doorgebracht in de chocoladebar, waarbij we naar de mening van enkele Italianen (en die kunnen er zelf ook wat van) nogal luidruchtig waren. Erg veel gelachen.

Groetjes van

Twee vakantiergangers op weg naar Fort Lauderdale.

1. Ton en lenny:
    18 december 2016
    Beste Ad
    volgens mij moet jij, je het aantal rondjes verdriedubbelen als je ook in zo'n mannenblad wilt staan ha ha.
    gr wij
  2. Marian:
    18 december 2016
    goed bezig Joan!! Voor die opnamen heb je zeker heel veel rondjes meer gelopen, mooie mannen en Ad nog lekker in bed, haha!! Wat maken jullie allemaal leuke dingen mee op jullie reis....Liefs, Marian
  3. Liesbeth:
    19 december 2016
    Terwijl wij hier de kerstbomen optuigen en half Nederland inmiddels in de kerststress zit, en het druilerig en somber weer is, zitten/liggen jullie gewoon te zonnen, heerlijk!! Is er op de boot ook Kerstsfeer, of gaat het dit jaar helemaal aan jullie voorbij? Nou ja, Kerst of geen Kerst, als ik jullie verhalen lees is het volop genieten, dus ga nog even zo door!! Veel plezier nog. Elisabeth ook namens Franciscoes.
  4. Wilma:
    19 december 2016
    Stel dat ik jullie niet meer lees, daar ik het nu heel fijn druk krijg, wens ik jullie goeie fijne kerstdagen en zal wel anders zijn in de hitte dan in de kou. Ook daar zijn de meningen over verdeeld. Geef mij maar de kou, lekker en supergezond! Veel wandelplezier nog, doei!!x
  5. Willy berkelmans:
    19 december 2016
    Ik zou iedere dag vroeg de rondjes lopen. Misschien spot je vaker leuke shoots. Wat heerlijk zo om te lezen. En trek je niets van die zeurende Italianen aan maar maak plezier zoals jullie zelf willen