2e bezoek aan Martinique

20 december 2018 - Martinique, Martinique

Fort de France, 20 december 2018,

De tweede keer dat we deze reis Fort de France op Martinique aan hebben gedaan is zo goed als verregend. Het heeft zowat de hele dag met tussenpose van een half uurtje geregend.

We zijn uiteraard wel van boord gegaan om de anders verplichte gang naar de gym te vermijden. Het geplande bezoek aan een van de idyllische stranden van  Martinique hebben we maar laten varen. We hebben wat door de binnenstad gewandeld zodat we altijd in de buurt van een winkel waren om te schuilen.

In een van de luxere winkelcentra zijn we op Marik en Anna, een Pools echtpaar, gestuit en hebben we gezellig wat zitten kletsen. Ze cruisen ook minimaal 2 x per jaar en liefst ook de langere cruises met meerdere zeedagen. We zullen ze dus in de toekomst nog wel meer tegen gaan komen.

De avond bestond voornamelijk uit het afscheid nemen van de mensen die we deze reis hebben ontmoet, omdat zij morgen op Guadeloupe van boord zullen gaan.