Vertrek naar Marokko

8 oktober 2011 - Rabat, Marokko

Hallo reisgenoten,

Hoewel Marokko slechts op een steenworp afstand ligt van Europa, hebben we vandaag toch een zeer vermoeiende reisdag achter de rug. We werden om 12.45 uur thuis opgehaald door Ton, waarna we met slechts een korte vertraging bij Utrecht ruim op tijd op Schiphol aankwamen. We hebben hier al meteen kennis gemaakt met een van de medereizigers tijdens het wachten tot de incheckbalie open ging. Alles liep op Schiphol van een leien dakje, en we hebben lekker rustig in de Amro lounge van een heerlijke cappuccino kunnen genieten. Ook hebben we nog een pasta gegeten, alvorens we er achter kwamen dat het vliegtuig bijna een uur vertraging had. De vlucht verliep verder normaal en ook de douane en vreemdelingenpolitie deed niet al te moeilijk . In de ontvangsthal kennis gemaakt met de andere vakantiegangers, waarna we in ruim twee uur met een splinternieuw busje naar Rabat zijn gebracht. Het is intussen wel al 01.00 uur in de nacht, zodat we behoorlijk vermoeid zijn.

Morgen krijgen we uitleg van de reisbegeleidster en gaan we de eerste excursie doen in Rabat.

Groetjes van de twee uit
Rabat