Buenos Aires

27 november 2008 - Buenos Aires, Argentinië

Hallo

We zijn al weer op de laatste stop voordat we naar huis gaan aangekomen. Voor ons een weerzien met het Parijs van Zuid Amerika. We zijn uiteraard weer naar de Tango-show geweest hebben dit jaar een fietstocht door deze metropool gemaakt. Zonder gids is dit een hachelijke onderneming, maar zo was het wel te doen. We hebben het stadion van Boca Juniors bezocht en hebben de fel gekleurde huisjes van deze wijk dit jaar kunnen bekijken. Hiervan hebben we mooie foto´s kunnen maken. Het is hier ontzettend warm en zonnig. De temperatuur liep op tot ca 35 gr en om 3.30 uur was het nog 24 gr. We gaan vandaag nog even een bakje koffie drinken bij het meest hippe cafe van Buenos Aires , Tortoni, en stappen om 13.00 uur plaatselijke tijd in de bus opweg naar het vliegveld. We hopen morgen om 18.20 uur op Schiphol aan te komen. Ton en Lenny, willen jullie ons op het station van Tilburg op komen halen als we daar zijn aangekomen, want na deze tocht zijn de centen voor een Taxi niet meer voorradig.