De eerste dag in Buenos Aires

14 oktober 2007 - Buenos Aires, Argentinië

Na een perfecte vlucht waarbij geen vertragingen ontstonden zijn wij op zaterdag 13 oktober 2007 in Buenos Aires aangekomen. De kamers waren helaas nog niet klaar, zodat we ons niet op konden frissen. De reisleider heeft ons direct meegenomen voor een wandeling door Buenos Aires. De wandeling duurde ca 8 uur, waarbij we al een groot deel gezien hebben. ´s-avonds zijn we naar een Tangoshow geweest. Dit was geweldig. Ook de wijn en het bier waren voortreffelijk. We hebben een geweldig leuk gezelschap. Frans en Liesbeth zijn wel de oudjes van de club. Buenos Aires lijkt qua sfeer erg op Paris. Vandaag hebben we weer een wandeling gemaakt welke ook erg leuk was. Wij zijn naar het graf van Evita Peron geweest, hebben het beeld van Evita bewonderd en een mechanische lotusbloem bewonderd. Je kunt je hier bijna gratis doodroken (prijs ca. € 1,--) Het openbaar vervoer is ook bijna gratis € 0,18. Ook de taxi is erg goedkoop. We hebben uitgelezen weer.

Van Frans en Liesbeth groetjes en een knuffel aan Mats en Tim.

Verder de groeten aan iedereen die dit leest.