Santiago de Chili

2 november 2007 - Santiago, Chili

De laatste dag in Serena was het weer wat beter als de eerste dag. We zijn naar een vissersplaatsje gegaan met de bus. We hebben daar een jong zeeleeuwtje gevoederd en veel pelikanen kunnen bewonderen. In de middag zijn we wandelend over het strand terug gegaan naar La Serena. Een wandeling van ca. 12 km. S{ avonds hebben we lang gezocht naar een restaurant, maar aangezien het Halloween was viel dit niet mee. Uiteindelijk bij een pizzeria uitgekomen waar we ook de vorige avond gegeten hadden.

Vanmorgen was het weer vroeg dag om de bus naar Santiago de Chili te halen. Een reis per openbaar vervoer van 6,5 uur. Om 14.30 uur waren we in Santiago. We hebben vanmiddag een stadswandeling gemaakt met hindernissen. Het restaurant waar we gezamenlijk wilden gaan eten, was niet voorbereid op 14 mensen. Een aantal dingen die op de kaart stonden waren niet voorradig. Een aantal mensen van de groep, waaronder wij, zijn toen naar een andere tent gegaan en hebben de rest van de middag de groep niet meer teruggezien. We hebben op eigen houtje het centrale plein, de kathedraal en een aantal winkelstraten doorkruist.

Als er nog iets te melden valt zullen we nog een keer een berichtje plaatsen, anders zien jullie ons op maandag weer in Nederland.

Groetjes van de vier uit Chili, uiteraard een dikke knuffel voor Mats en Tim.