Wandeling in het Abel Tasman National Park

11 maart 2019 - Marahau, Nieuw-Zeeland

Marahau, 11 maart 2019

Goede avond volgers van ons reisdagboek,

Op advies van de beheerder van ons bungalowpark hebben we een wandeling geboekt van Bark Bay naar Anchorage Bay.

We zijn om 09.00 uur met de watertaxi via een mooie baai en een rots waar we zeehonden hebben kunnen zien in 1 uur naar Bark Bay gebracht. Erg leuk om te doen, een attractie op de kermis is er niets bij.

Om 10.00 uur werden we op het strand afgezet, waarna we aan een wandeling van ruim 3 ½  uur begonnen. Tijdens deze wandeling met diverse flink steile stukken hebben we kunnen genieten  van erg mooie vergezichten en mooie baaien en kleine strandjes. Omdat het vloed was moesten vanaf Torrent Bay kiezen voor een omweg die ook nog eens 1 ½ uur in beslag nam. Maar gelukkig waren we toch nog ruim op tijd bij Anchorage Bay waar we om 16.00 uur weer door de watertaxi naar Marahau gebracht.

We hebben vandaag een weer geweldig mooi weer gehad voor de wandeling die ruim  13,5 km was

We hebben vandaag 0 km gereden.

1. Giel en ilona:
    11 maart 2019
    Zo, dat is een heel actief dagje geweest zeg. Knap van jullie.
    Goede voortzetting van jullie vakantie.
    Groetjes van ons....
  2. Ton en lenny:
    11 maart 2019
    Knap hoor maar het er fantastisch uit, genieten!!!!!!!!!! Gr wij🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♀️🚶‍♀️
  3. Mia:
    11 maart 2019
    Dat is nog eens een wandeling, petje af.💪👨‍🌾😄🥾
  4. Jan en ineke:
    11 maart 2019
    Hoezo sportief 👍 Volgens ons genieten jullie van een prachtige reis !!nog veel plezier.😃
  5. Marjo Somers:
    11 maart 2019
    Hallo wereldreizigers! Wat een wandeling! Jullie hebben straks bergen mooie foto’s!
    Geniet er maar lekker van ! Groetjes van ons.