Reisdag naar Queenstown

21 maart 2019 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Queenstown, 21 maart 2019

Goede avond volgers van ons reisdagboek,

We hadden vandaag een korte verplaatsing en dan ook nog eens over dezelfde weg als die naar Te Anau. Onderweg bij het zelfde restaurant als op de heenweg koffie gedronken We werden onderweg nog verrast door een overstekende schaapskudde en we hebben ook nog enkele mooie stops gemaakt langs het Lake Wakatipu.

We waren net na de middag in Queenstown en konden gelukkig meteen in ons appartementje. We hebben ons geïnstalleerd en zijn daarna het stadje in gegaan.

We hebben de rest van de middag besteed met shoppen (niet te lang) en flanneren langs de oever van Lake Wakatipu. Queenstown is een erg gezellig stadje met veel activiteiten voor jongeren en een relaxte sfeer. Door het mooie weer zaten de terrasjes ook gezellig vol. We hebben er echt een rustige vakantiedag van gemaakt.

We hebben vandaag 167 km gereden.

Groetjes van

Vier globetrotters in Queenstown

1. Sandra Molenschot:
    21 maart 2019
    Wat een fantastische ervaring hebben jullie daar, prachtige foto's om jaloers van te worden.
    Nog heel veel plezier daar, en maak er met ze 4e nog een paar mooie dagen van. xxx

De Molenschotjes
  2. Wil:
    21 maart 2019
    Joan je zit een beetje onschuldig op het bankje, of is dat je niet meer hebt mogen kopen van jezelf natuurlijk. volgens mij moet je wel rekening houden met de grootte ven de koffers. nog heel veel plezier wij gaan hier ook gewoon verder. Groet Maria en Wil