Onverwachte zeedag

2 april 2019 - Arlie Beach, Australia, Australië

Explorer of the Seas, 2 april 2019

Goede avond volgers van ons reisdagboek,

We zouden vandaag bij Airlie Beach voor anker gaan en met tenderboten aan land worden gezet. Helaas waren de omstandigheden door de harde wind en de hoge golven zo slecht dat de kapitein het onverantwoord achtte om te tenderen.

Daar er geen alternatieven voor handen waren hebben we een onverwachte zeedag gehad. Gelukkig was het wel de hele dag zonnig, zodat we wel heerlijk aan dek hebben kunnen zitten.

We zijn ’s-Avonds na het diner naar het theater gegaan waar een erg mooie show werd opgevoerd met zang en dans. Na de voorstelling hebben we even in de pianobar gezeten, waarna we voor de afwisseling eens naar de karaoke zijn gaan luisteren.

Hoewel het jammer was dat we niet aan land hebben kunnen gaan om een tour te boeken voor het Great Barrier Reef te bezoeken hebben we toch weer een gezellige dag aan boord van de Explorer of the Seas gehad.