Cruise van Italie naar Dubai

10 november 2014 - Goirle, Nederland

Goede avond volgers van ons reisdagboek,

Het is weer zover, we vertrekken zondag naar Savona, om daar in te schepen voor een cruise door het Midden-Oosten naar Dubai.

We zullen o.a. Rome, Jerusalem, Jordanië, Egypte en Oman aandoen, om uiteindelijk in Dubai te ontschepen.

Wij hopen regelmatig ons dagboek bij te kunnen houden, zodat we jullie een beetje jaloers kunnen maken.

Groetjes van ons

1. Liesbeth:
    11 november 2014
    Leuk dat we op afstand weer mee mogen reizen!!
    We wensen jullie een onvergetelijke reis, en zijn nu al weer benieuwd naar alle belevenissen. Zijn de dansschoenen al uit het vet????? groeten en heel veel plezier. L en F.
  2. Ton en Jeanne Rooij Van:
    11 november 2014
    Hee vrienden uit goirle. Jullie staan er goed voor. Nog een paar dagen dan kan jullie schip uitvaren voor een geweldige reis.
    Wij wensen jullie een prachtige vakantie toe, en een behouden vaart.
    Lieve groetjes van ons
  3. Ton en lenny:
    Ha luitjes.
    Leuk om alles weer te volgen, zo hebben wij ook een beetje vakantie, wij kijken uit naar de verhalen en de foto's.
    wij wensen jullie een hele mooie vakantie en hopen dat jullie er echt van genieten,
    gr wij
  4. Marjo Somers:
    14 november 2014
    Hallo oan en Ad,
    We hadden jullie voor je vertrek nog willen bellen, maar dat is er bij ingeschoten. Alsnog een heel fijne vakantie!
    Jan en Marjo
  5. Wilma:
    14 november 2014
    Hallo Wereldreizigers, Nou wij vinden er niks aan hoor dat jullie een cruise gaan maken, bah bah alleen maar water enzo. Maar wij zullen jullie wel volgen en allicht zijn we stik jaloers op een positieve manier,haha. Heel veel watergenot enne Ad kun je heel aub een emailadres van ons verwijderen en alleen hetnet.nl bewaren please?? Krijg alles dubbel binnen!! Veel lol en proost warre!!
  6. Willy berkelmans:
    16 november 2014
    een hele fijne reis gewenst, geniet van alles wat er op jullie pad komt.
    groetjes!!