Zon, zee en een strand(tent)

21 november 2012 - Chaung Thar, Myanmar

Chaungtha, 20 en 21 november 2012

Goede avond lezers,

Zoals reeds geschreven hadden we nog een paar dagen strand tegoed. We hadden al met al toch nog ruim 4 uur nodig om vanuit Pathein aan het tropische Bountystrand te komen.

De kamers van het hotel waren maar zozo, maar erg belangrijk was wel, dat het hotel pal aan het strand lag, en een erg leuke strandbar had, met voor onze begrippen belachelijk lage prijzen. We hebben er erg van geprofiteerd. ’s-Avonds in het restaurant van het hotel heerlijk gegeten en daarna nog even op internet gekeken.

We hebben de twee avonden afgesloten met een bezoek aan de strandbar en deze mee helpen sluiten.

De tweede dag hebben ons Joan en ik een leuke strandwandeling gemaakt, waarbij ons Joan zes verse garnalen heeft uitgezocht, die op een klein houtvuurtje werden geroosterd. Verser kan niet. Ook deze avond hebben we weer heerlijk in het restaurant wat gegeten en zoals reeds geschreven de strandbar mee helpen sluiten.