Reisdag naar National Park Village

5 maart 2019 - National Park, Nieuw-Zeeland

National Park Village, 5 maart 2019

Goede avond volgers van ons reisdagboek,

We hebben vandaag de kust verlaten en zijn via een mooie route naar National Park Village gereden. Het was een mooie afwisselende tocht waarbij we kilometers lang geen tegenligger zijn tegengekomen.

We hebben enkele fotostops gemaakt en een kleine omweg om in Taihape van onze lunch te genieten. Hier hebben we ook de inkopen gedaan voor de volgende dagen, aangezien er in National Park Village geen supermarkt aanwezig is,

Ook hebben we nog een stop gemaakt in Ohakune waar we bij de plaatselijke VVV nog wat documentatie mee hebben genomen en een korte wandeling door het plaatsje hebben gemaakt. Het is leuk wintersportplaatsje.

In National Park Village hebben we de beschikking over een volledig ingericht huis, wat de vrouwen de gelegenheid heeft gegeven om de was te doen. Rien en ik zijn het plaatsje gaan verkennen om een eetgelegenheid te vinden.

We zijn uiteindelijk uitgekomen bij het Park hotel waar we een uitstekende maaltijd voorgeschoteld hebben gekregen.

We hebben vandaag 242 km gereden.

Groetjes van

Vier globetrotters in National Park Village

1. Marjo Somers:
    5 maart 2019
    Hallo wereldreizigers! Geniet van jullie mooie vakantie en nog heel fijne weken!
    Groetjes Jan en Marjo