Maceio

21 maart 2014 - Maceió, Brazilië

Costa Fascinosa, 21 maart 2014,

Goede middag volgers van ons reisdagboek,

Ook vandaag was weer een rustige dag. Hoewel we wel aan hebben gelegd in de haven van Maceio, zijn we niet van boord gegaan. Het was namelijk nogal moeilijk om zonder excursie (die we vergeten waren te boeken) wat van de stad te zien. Om het havengebied uit te komen was men al verplicht om de bus te nemen in verband met veiligheid. Daarnaast hoorden we van verschillende mensen dat de plaats erg crimineel is.

We hebben wat geluierd op het achterdek, waar het nu ook aanmerkelijk minder druk was. Achteraf gaven de meeste cruisegangers aan dat we niet veel gemist hebben.

We hebben de avond zoals inmiddels gebruikelijk weer doorgebracht met het dineren, bezoeken van de show in het theater en als afsluiting van de avond met het bezoeken van de danszaal (met grote bar) om na het nuttigen van de nodige alcoholische drankjes een dansje te wagen. De dames in ons gezelschap doen uiteraard ook nog mee met line dansen, waar het mannelijke deel van het gezelschap niet voor te porren is.

Groetjes van twee genietende cruisers.