De laatste verplaatsing in Birma

22 november 2012 - Yangon, Myanmar

Yangon, 22 november 2012

Goede avond lezers,

Vanmorgen weer op een onmogelijke tijd uit de veren voor de laatste verplaatsing per bus richting Yangon. Voordeel hiervan was wel dat we in Yangon nog de laatste boodschappen konden doen op de plaatselijke markt.

We hebben samen met Vera, Roger, Eddy en Isabelle wat geshopt zonder overigens zelf nog echt iets te kopen.

’s-Avonds hadden we ons gebruikelijke afscheidsdiner gehad, waarbij wij, de twee Hollanders, de Vlamingen bedankt hebben voor de goede manier waarop ze ons opgevangen hebben. (Nadat ze unaniem ons wilden achter laten hebben we er altijd voor gezorgd dat er minimaal een Belg voor ons de bus uit was, of na ons weer de bus in kwam) Zonder gekheid, we hebben een van de leukste groepen gehad tijdens een van onze rondreizen.

Morgen kunnen we nog onze laatste Kyats verbrassen alvorens naar het vliegveld gebracht te worden voor lange terugreis.

Twee reizigers uit Yangon.