Zeedag naar San Francisco

4 oktober 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Norwegian Sun, woensdag 4 oktober 2017

De laatste zeedag van deze cruise heeft ons het gevoel gegeven alsof we in de Caraïben waren.

Een zonovergoten dag met temperaturen dik boven de 20 graden. Ons Joan heeft hiervan uiteraard geprofiteerd door aan haar huidskleur te werken. (Ne grotendeels rood). We hebben uiteindelijk besloten om morgen een excursie te boeken in San Francisco met als uitstapplaats het vliegveld.

Na het diner zijn we naar de laatste show gegaan. Ze hebben werkelijk de mooiste tot de slotdag bewaard, waarna de bemanning in het theater afscheid van de passagiers heeft genomen.

De kapitein liet de dagen van de cruise nogmaals de revue passeren waarbij hij opmerkte dat dit de laatste cruise van de Sun naar Alaska was geweest. Hij wist ook te vertellen dat in al die jaren hij met zijn schip nog nooit zo dicht bij de grote gletsjer had kunnen varen. Voor hem de gelegenheid om hier enkele rondjes te maken. Wij vonden het geweldig.

We hebben s’-avonds in de Windjammerbar (pianobar0 afscheid genomen van de mensen waar we veel contact mee hebben gehad.

Daar we morgen vroeg op moeten, wilden we wat vroeger naar onze hut gaan. Hier is uiteindelijk omdat het weer erg gezellig was niets van terecht gekomen.

Groeten van

2 vakantiegangers op de Norwegian Sun

1. Wilma:
    6 oktober 2017
    Goeie reis en weer een tevreden klant. Jullie hebben weer mooie dingen gezien en gedaan en boffen maar weer dat je een stukje Alaska hebt gezien. En voor straks welkom thuis! 👍😘🤗
  2. Willy berkelmans:
    6 oktober 2017
    Wauw. Met veel plezier lees ik jullie verhalen. Wat een bijzondere reis weer!
  3. Wim & Wil:
    6 oktober 2017
    Wat een fantastische reis. We hebben genoten van jullie verhalen tot nu toe en kijken uit naar de rest. Vast veel plezier gewenst in LV.
  4. Mia:
    6 oktober 2017
    Heel leuk geschreven. Jullie hebben weer een fijne en bijzondere reis gemaakt welkom in een koud nederland.
  5. P.J.M Cooijman:
    6 oktober 2017
    Even alle verhalen de revue laten passeren. Wat een prachtige ervaring Ad en Joan. Dat pikt niemand jullie
    meer af. Kijken uit naar jullie foto's. Wens je een goede thuisreis.