Op weg naar het Suezkanaal

22 november 2014 - Suezkanaal, Egypte

Costa Neo Riviera,22 November 2014 Goede avond volgers van ons reisverslag, We hebben vandaag een volle dag op zee doorgebracht richting het Suezkanaal. Je kunt merken dat we richting een druk bevaren gebied ijn gegaan door de vele schepen die we onderweg gezien hebben. Zo’n dag o[ zee verloopt voor ons eigenlijk volgens een vast stramien: - We staan op en gaan heerlijk ontbijten. - Hierna naar een koffiebar om van een overheerlijke cappuccino te genieten . - We zoeken de sportschool op om de drank van de vorige avond er uit te werken. - Lunchen en luieren aan het zwembad - Genieten van een cocktail - Dineren - De bar c.q. dancing in tot in de late uurtjes We hebben vandaag extra lang in de bar gezeten om mee te maken dat we het Suezkanaal in zouden varen. Dit liep echter zoveel vertraging op dat we uiteindelijk toch maar onze hut op hebben gezocht. Uiteindelijk hoorden we dat om 02.30 het konvooi gereed was om het kanaal op te varen. Groetjes van Twee cruisers op weg naar Dubai.

1. Ton en lenny:
    23 november 2014
    Hallo zeelui.
    Jammer dat je de file door het Suez kanaal gemist hebt, maar je kunt niet alles hebben.
    Zo'n dag op de boot is ook leuk?
    Zeker als je de sportschool bij de hand hebt om al die drank er weer uit te werken.
    gr Wij
  2. Elly:
    24 november 2014
    Halo cruisers
    Wij zijn weer thuis en hebben het prachtig gevonden. Jammer dat jullie niet naar Israel kunnen, het was echt de moeite waard. Geniet er maar lekker van en tot over een paar weken kunnen ee ervaringen uitwisselen.