Stanley Park

21 september 2017 - Vancouver, Canada

Vancouver, donderdag 21 september 2017

De weersverwachting voor vandaag was erg goed. De gelegenheid om het stadspark van Vancouver te bezoeken: Stanley-Park. Stanley Park is een natuurreservaat van ruim 400 hectare groot, zodat je hier makkelijk een groot gedeelte van de dag rond kunt lopen. In het park is ook van alles te bezichtigen zoals een aantal totempalen, een vuurtoren en enkele meertjes. Een groot gedeelte van het park bestaat nog uit oerbos, zodat je je in de wildernis waant.

We hebben ruim 5 uur door dit park gedwaald, waarbij we een dikke 15 km hebben gewandeld.

Vanuit Stanley Park zijn we nog “even” naar Chinatown gelopen en hier wat rondgedwaald. Hier viel het ons op dat er veel zwervers waren. We voelden er ons niet echt lekker bij, zodat we toch maar weer afgezakt zijn naar het nabijgelegen Gastown.

Onderweg bij “Cactus” de volgens ons Ans beste hamburger van Vancouver gegeten, en de vergeten witte sneakerkousjes gekocht.

Een heerlijke, maar erg vermoeiende, dag gehad, welke we afgesloten hebben met een paar wijntjes en pilsjes bij Denny’s, waar we al als vaste klanten worden behandeld.

Groeten van

2 vakantiegangers uit Vancouver

1. Wil:
    22 september 2017
    Als jullie zo door gaan heb je ook nog nieuwe schoenen nodig met alle km in de benen en voeten. fijne reis en wandelingen gewenst van ons gr Wil
  2. Ton en lenny:
    22 september 2017
    Heb je al een schoenmaker gevonden om je zolen te laten vernieuwen gr wij