St John

18 maart 2016 - Saint John's, Antigua en Barbuda

Costa Deliziosa, 11 maart 2016

Goede avond volgers van ons reisverslag,

Vandaag hebben we de laatste haven in de Caraïben aangedaan, alvorens de grote oversteek van 6 dagen naar de oude wereld te maken.

We zijn rond 10.00 uur in St-John’s van boord gegaan en hebben ca. 4 uur door het stadje gewandeld, waarbij we niet alleen door het toeristisch gedeelte hebben gelopen, maar ook de gedeelten hebben bekeken waar de mensen wonen.

Het eiland is een stuk armer als het vorige eiland. Veel mensen wonen in houten huisjes die er behoorlijk vervallen uit zien en Ook de straten en trottoirs zitten vol gaten. Je moet tijdens het wandelen goed opletten waar je je voeten neer zet. Het levert overigens wel schilderachtige plaatjes op.

’s-Avonds zijn we naar het theater geweest, waar dit keer een Zuid-Afrikaanse zanger en geweldige show weg gaf. Hij kreeg van de zaal een staande ovatie.

We hebben voor de afwisseling de avond afgesloten samen met twee andere Nederlandse stellen afgesloten in de chocoladebar. (Hier kun je overigens ook andere drankjes bestellen)

Buiten de harde wind, en daardoor zware zeegang hebben we nog altijd fantastisch weer met temperaturen die schommelen tussen de 25 en 30 graden met veel zon.

Groetjes van

Twee vakantiegangers aan boord van de Costa Deliziosa