Problemen bij de incheckbalie

24 maart 2018 - Pointe-à-Pitre, Guadeloupe

Guadeloupe, zaterdag 24 maart 2018

We moesten doordat we eerst voor twee dagen geboekt hadden en daarna voor nog een week moesten we vandaag opnieuw inchecken. (Dit als gevolg van het veranderen van het vluchtschema van Fort Lauderdale naar Pointe a Pitre)

Dit verliep wat minder soepel als verwacht. De dame achter de balie wilde dat we eerst de kamer voor 11.00 uur zouden verlaten (inclusief koffers pakken) om daarna vanaf 15.00 uur opnieuw in te checken voor dezelfde kamer. Na veel heen en weer gepraat in gebrekkig Engels, je zit tenslotte op een Frans eiland) kregen we het toch eindelijk voor elkaar dat het een en ander uitsluitend administratief werd afgewikkeld.

We zijn weer rustig naar het stadje gewandeld om daar een korte strandwandeling te maken en op een terrasje wat te drinken.

Na de lunch zijn we naar ons privé-strand gegaan om van het heerlijke weer te genieten. (We worden al weer aardig bruin of rood)

Na het bezoek aan een restaurantje zijn we ’s-Avonds op ons balkon heerlijk onderuitgezakt wat gaan lezen en de dag af te sluiten met een wijntje en een biertje.

Groetjes van

2 Vakantiegangers op Guadeloupe (Franse Antillen)

1. Giel en ilona:
    25 maart 2018
    Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan hahaha....Gelukkig is alles weer goed gekomen en kunnen jullie weer verder genieten.
  2. Ton en lenny:
    25 maart 2018
    Dat was dus niet met de Franse slag maar volgens de regeltjes, ach ja moet kunnen.
    Hier is het vandaag ook mooi weer 15 gr en zo'n, geniet van de warmte liefs wij
  3. Ton en Jeanne Rooij Van:
    Hoi vakantievierders,
    Weer gezellig om jullie wel en wee te lezen, als alles van een leiendakje gaat is het ook saai😂. Zo te lezen hebben jullie het wel naar je zin en genieten jullie van het mooie weer en de rust. Wij lezen alles met plezier en wensen jullie alle goeds , lieve groetjes van ons
  4. Wilma:
    26 maart 2018
    Het leven van een vakantieganger gaat niet over rozen! Have Fun xx
  5. Jan en ineke:
    26 maart 2018
    Soms zit het wel eens tegen,maar verder is het voor jullie zeker weer genieten denken wij. Hier is het nu koud en mistig weer waar wij het mee moeten doen. !!Fijne vakantie verder