Dineren met Australisch echtpaar

13 april 2018

Costa Pacifica, vrijdag 13 april 2018

Ook vandaag hebben we het champagneontbijt weer gemist. Sterker nog; We hebben alle mogelijkheden om te ontbijten verslapen en zijn dus maar meteen gaan lunchen. (lunch is mogelijk vanaf 12.00 uur)

Aangezien het ook vandaag minder zonnig was en er nog altijd veel wind stond hebben we het kleine stukje van de dag wat er nog over was gebruikt om wat te lezen en wat over de diverse dekken te flaneren, iets wat veel meer gasten deden.

’s-Avonds zijn we met het Australisch echtpaar wat we van een vorige cruise kennen lekker gaan dineren, waarbij we tot de ontdekking kwamen dat we bij onze menukaart veel meer mogelijkheden hadden dan we gedacht hadden. Er staat elke dat een vast aantal gerechten op die voor een meerprijs ad € 17,-- tot € 25,-- te bestellen zijn. Die meerprijs geld niet voor Daimond gasten zodat wij ze gratis kunnen bijbestellen. Je begrijpt dat dit juist de lekkerste gerechten zijn.

Na de show, die ook nu weer erg leuk was, zijn we naar het casino gegaan, voornamelijk om te kijken hoe andere gasten hun geld aan het verspelen waren. Wij hebben redelijk lang kunnen spelen zonder ook maar 1 cent te verliezen. We hebben zelfs 2 luxe cocktails gewonnen.

Groetjes van

2 Vakantiegangers op de Costa Pacifica.

1. Giel en ilona:
    14 april 2018
    Nog even door oefenen in het casino en dan krijg je écht wel een keer jullie reis terugverdiend.
    En ik begrijp dat jullie vanaf nu nog lekkerder eten haha...
    Smakelijk!!