Capilano suspension bridge park

22 september 2017 - Vancouver, Canada

Vancouver, vrijdag 22 september 2017

Omdat het vandaag volgens weeronline de beste dag van ons verblijf in Vancouver zou worden, hebben we vandaag de nummer 1 attractie van deze stad bezocht.

Het weer was inderdaad geweldig; Weliswaar wat fris, maar vrijwel onbewolkt en windstil. De ideale omstandigheden om het Capilano suspension bridge park te bezoeken.

We zijn na het ontbijt met de gratis transfer bus naar de ingang gegaan, waar we kaartjes hebben gekocht om hierna een groot deel van de dag te besteden met het verkennen van dit natuurgebied door: Via hangbruggen op 30 meter hoogte door de boomtoppen te wandelen; Over een hangbrug van ruim 150 meter lang op ca. 80 meter hoogte boven een kloof te lopen en last but not least op ruim 80 meter hoogte over een brug langs een granieten rotswand te wandelen.

Hoewel we vandaag minder kilometers hebben afgelegd, zijn er toch weer voldoende calorieën verbruikt. Het gebrek aan kilometers werd ruimschoots gecompenseerd door de grote hoeveelheid trappen die we vandaag hebben moeten beklimmen tijdens deze toer door het Capilano suspension  bridge park.

Groeten van

2 vakantiegangers uit Vancouver

PS. Het lukt helaas niet om foto’s te plaatsen.

1. P.J.M Cooijman:
    23 september 2017
    Is knap hoor Ad met jouw hoogtevrees dit te ondernemen. Verbruikt op deze manier wel veel calorieën. Veel plezier nog.
  2. Ton en Jeanne Rooij Van:
    Hoi luitjes,
    Zo te lezen hebben jullie een mooie week in Vancouver. Wat hebben jullie veel gezien en gedaan.
    Strakjes lekker uitrusten op het bootje😉 dat zal wel nodig zijn met de kilometers die jullie gemaakt hebben. Heel veel groetjes van ons
  3. Elly:
    23 september 2017
    Dacht gelijk aan je hoogtevrees Ad. Jur en Hein hebben dan in Amerika ook gedaan, ik een stukje, en Anke durfde helemaal niet. Wees voorzichtig he? En geniet maar dat lukt wel geloof ik.
  4. Willy berkelmans:
    23 september 2017
    Wat zijn jullie toch fanatiek met al die kilometers en deze bijzondere wandeling ook weer. Dan smaakt dat wijntje ook wel lekkerder haha!
  5. Ton en lenny:
    23 september 2017
    He Ad waar is je hoogtevrees gebleven en Joan knap hoor al die trappen gr wij
  6. Wilma:
    23 september 2017
    Weer een mooie ervaring wij jaren geleden al gedaan en vonden het een hele mooie ensportieve ervaring! Geniet ervan 🤗🏖👍😘
  7. Marie-José en Peter:
    24 september 2017
    wat prachtig dat wandelen tussen de boomtoppen !
    ik geniet ook heel erg van de mooie foto's. Wij zij gisteren ook naar de Hudson Bay geweest in de heuvelstraat .Echt een aanwinst.