Bounty stranden

25 maart 2018 - Pointe-à-Pitre, Guadeloupe

Guadeloupe, zondag 25 maart 2018

Gezien het chaotische verkeer hier, onze zeer gebrekkige kennis van de Franse taal , en men ook in dit stukje Frankrijk niet de moeite heeft genomen om een woordje Engels te leren, hebben we maar besloten om niet aan excursies deel te gaan nemen of een auto te huren.

We wandelen elke dag een flink stuk om in conditie te blijven en brengen de middag door aan de rand van de azuurblauwe zee op een van de mooie stranden van Guadeloupe; Ook niet echt een straf.

‘-Avonds gaan we in een van de nabij het resort gelegen restaurantjes wat eten, en afhankelijk van het programma in de bar van het resort, eventueel op ons balkon nog wat lezen

We zijn vandaag voor de eerste keer 2 andere Nederlanders tegen gekomen. Eindelijk iemand die wij konden verstaan en die ons kon verstaan. Voor de rest horen we hier alleen maar Frans spreken.

Groetjes van

2 Vakantiegangers op Guadeloupe (Franse Antillen)

1. Wil:
    26 maart 2018
    Zal toch zeker niet waar zijn, zo ver van huis en dan toch ook nog Nederlands verwachten! gr en nog een fijn verblijf maar dat zal wel lukken denken wij
  2. Ton en lenny:
    26 maart 2018
    Zul je ook Franse moeten gaan leren, is niet zo moeilijk hoor, met een jaar of 5 kom je een heel eind gr wij
  3. Wilma:
    28 maart 2018
    Bonjour Ca Va? Au Revoir! Het kan niet altijd super 5 sterren zijn, en wandelen is het liefste wat jullie doen toch, sporten!!!