Bijzondere activiteiten

16 april 2018

Costa Pacifica, maandag 16 april 2018

Zoals gebruikelijk wordt er op elke zeedag iets “bijzonders” georganiseerd. Vandaag werd er een high-tea en een wijnproeverij aangeboden aan alle diamant-gasten. Je zou verwachten dat de high-tea ’s-morgens zou worden gehouden en de wijn proeverij pas in de loop van de middag.

Niet op de Costa Pacifica. De wijnproeverij was om 11.00 uur en de high-tea om 17.00 uur erg logisch.

De high tea hebben we aan ons voorbij laten gaan, aangezien we op zeedagen om 16.00 uur in de fitnessruimte worden verwacht.

De avond hebben we zoals inmiddels gebruikelijk doorgebracht met Loes en Hans Emans in de buurt van de dansvloer bij de grote bar.

Gedurende de 6 zeedagen waren de temperaturen zo rond de 25 graden, maar stond er jammer genoeg wat te veel wind, waardoor je alleen op beschutte plaatsen op het dek kon zitten. Hierdoor was het op deze plaatsen extra druk. Ook viel er elke dag in de loop van de middag telkens een klein buitje. (Gelukkig meestal op het moment dat wij toch al naar de fitnesruimte moesten)

Groetjes van

2 Vakantiegangers op de Costa Pacifica.