The Australian BeeGees

10 oktober 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Las Vegas, dinsdag 10 oktober 2017

Aangezien we het ’s-avonds erg laat maken, zijn we ’s-morgens ook niet al te vroeg op. Ons ontbijt bestaat dan in de praktijk ook uit een lunchbuffet bij een van de grote casino’s. Vandaag hadden we gekozen voor het buffet van Treasure Island, waarna we bij Flamingo hotel en casino in de prachtig aangelegde tuin naar de flamingo’s zijn gaan kijken en even heerlijk van de rust in deze tuin hebben genoten.

Via de shopping mall van Las Vegas Paris zijn we weer richting Excalibur gewandeld, waar we om 19.00 uur een optreden hadden geboekt van de Australian BeeGees.

Het was een geweldige show van dik 1 ½ uur met alle bekende nummers van de BeeGees.

Na de show zijn we via ons hotel (om een vest voor ons Joan te halen en onze aankopen weg te brengen) terug gewandeld naar ons stamcasino.

Ze hadden een actie, waarbij je het eerste verlies van $ 20,-- gecompenseerd kreeg. We hebben hieraan deel genomen maar zijn uiteindelijk $ 12,-- armer geworden. We hebben wel lang kunnen spelen op de eenarmige bandiet.

Groeten van

2 vakantiegangers in Las Vegas

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Elly:
    11 oktober 2017
    Ja die hebben wij ook gezien! Vonden ze ook erg goed.
  2. Wilma:
    12 oktober 2017
    Och wat gezellie bellie toch allemaal, weer een optreden gehad van weer een goeie band. veel lol samen en lekker blijven genieten!