2e Paasdag

2 april 2018 - La Romana, Dominicaanse Republiek

Costa Pacifica, maandag 2 april 2018

Vandaag, 2e paasdag, zijn we aangeland op de Dominicaanse republiek in het plaatsje La Romana. We hebben vanaf de cruiseterminal een shuttlebus genomen naar het centrum van het stadje.

We werden door de bus afgezet bij het centrale plein, waar we opgewacht werden door een horde verkopers van allerlei prullaria en flesjes drinken die volgens ons niet al te betrouwbaar waren. Je kunt aan alles zien dat het hier armoede troef is.

Bij het plein stond wel een mooi kerkje en ook op het plein waren enkele mooie beelden. Deze beelden bestonden allen uit voorstellingen van diverse populaire sporten zoals honkbal, basketbal en uiteraard voetbal.

We zijn ook nog even de “winkelstraat” ingelopen, maar daar kunnen wij echt niets naar onze gading vinden.

We zijn na ca. 1 ½ uur terug gegaan naar ons cruiseschip, hebben hier de lunch gebruikt en zijn de rest van de dag op het achterdek wat gaan lezen en zonnebaden.

’s-Avonds hebben we na het diner voor het eerst deze reis een heerlijke speciale koffie gedronken om daarna in de Around the Clock bar naar the voice of the sea te gaan kijken (Er waren niet echt grote talenten aan boord). We hebben de avond afgesloten aan de rand van de grote dankszaal.

Groetjes van

2 Vakantiegangers op de Costa Pacifica.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade