1e Zeedag richting Malaga

3 december 2017 - Málaga, Spanje

Deliziosa, zondag 3 december 2017

De eerste zeedag van deze reis hebben we koers gezet naar het zuiden. Aan het weer is dit te merken, want de temperatuur is met sprongen omhoog gegaan naar zo’n 12 tot 13 graden. Ook hebben we vandaag voor het eerst deze reis op alle buitendekken mogen komen. De zee was vandaag als een spiegel.

Ook hebben we vandaag kennis gemaakt met meer Nederlandstalige cruisegasten. Zij zijn allen in Savona aan boord gekomen. 1 Echtpaar hebben we ook bij een van onze vorige cruises gezien.

We hebben er vandaag een rustige dag van gemaakt, maar zijn wel weer ruim 1 uur naar de sportzaal gegaan, om er voor te zorgen dat er niet te veel kilo’s aan gaan komen.

We hebben ons vanavond op zijn paasbest uitgedost voor de captainscocktail en de foto met de kaptein. Hier een Belgisch echtpaar ontmoet, waarmee we ook na de cocktail in de danszaal hebben doorgebracht. Het voor de eerste keer deze vakantie dat we ruim na het sluiten van de bar pas naar onze hut zijn gegaan.

Groeten van

2 Cruisers op de Deliziosa

1. Mia:
    4 december 2017
    Weer helemaal ouderwets. Het goede weer tegemoet kan niet beter .
    Veel plezier.
  2. Wilma:
    Hier vandaag ook lekker zacht weer. 10 graden xx
  3. Ton en lenny:
    4 december 2017
    Gelukkig dat het wat warmer is geworden dan ziet alles er wat vrolijker uit .gr wij.
  4. Willy berkelmans:
    4 december 2017
    Fijn dat het weer wat warmer is. Zo fijn dat jullie maar gelijk de halve nacht gaan dansen. Haha. Groot gelijk😁
  5. Henny:
    5 december 2017
    Hij vaart dus toch de goede kant op haha. Ik zou zeggen geniet ervan, van alles !! Groetjes van een pellikaantje.
  6. Marjo Somers:
    5 december 2017
    Gelukkig dat het echte vakantiegevoel nu kan komen! Geniet er maar van en nog een heel fijne ( en rustige) reis!
    Groetjes Jan en Marjo