Zon, zee en strand in Marokko

28 oktober 2011 - Sidi Ifni, Marokko

Hallo reisgenoten,

Vandaag de dag rustig kunnen beginnen met een ontbijt om 08.00 uur en een korte busrit om 09.00 uur van nog geen 30 minuten naar het mooie strand Legzira Plage.

Dit strand is voornamelijk bekend vanwege 2 rotsbogen die bij vloed met één been in het water staan. We hebben hier een strandwandeling gemaakt tot ca. 12.00 uur waarbij we ook nog even op een terrasje van het heerlijke weer hebben kunnen genieten.

Hierna zijn we met de bus terug gegaan naar Sidi Ifni, waar we in een visrestaurantje vlak bij de visafslag zijn gaan lunchen. We hebben een gevarieerde visschotel besteld en moesten hiervoor euro 3,60 afrekenen.

Na de lunch hebben we nog wat door het plaatsje geslenterd en op een terrasje met vijven van een heerlijke magnum genoten. Hierna hebben we nog lekker kunnen relaxen op het terras van het hotel, waarbij ik gebruik heb gemaakt van de gelegenheid om onze mail en dit verslag bij te werken.

Vanavond gaan we met de volledige groep bij hetzelfde restaurant als gisteren uitgebreid dineren.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties.

Groetjes van de twee uit

Sidi Ifni