Zeedag richting Brisbane

30 maart 2019 - Brisbane, Australië

Explorer of the Seas, 30 maart 2019

Goede avond volgers van ons reisdagboek,

De eerste volledige dag van onze cruise was meteen een zeedag. Wel zo lekker na al het reizen van de afgelopen 4 weken. Het idee was om vandaag eens heerlijk te gaan zonnen op het buitendek. Niet dus, de temperatuur was goed maar er viel voortdurend regen en er stond een stevige storm. De buitendekken waren gedurende een groot deel van de dag afgesloten voor de gasten. Na, mogelijk een verkeerde manoeuvre vielen bij de bars en de winkels de spullen zelfs uit de rekken, en verschoven de tafels en stoelen van plaats. Dit had voor het personeel een hoop dweilen en poetsen tot gevolg.

We hebben de dag maar doorgebracht met wat rondhangen, lezen en we hebben ons gebruikelijke programma afgewerkt door naar de sportclub te gaan.

Na het diner was er een samenkomst met de kapitein. Dit ging veel informeler dan bij Costa, Na deze samenkomst hebben we de avond weer hebben afgesloten in de pianobar.