Zeedag naar lanzarote

5 december 2017 - Arrecife, Spanje

Deliziosa, dinsdag 5 december 2017

We hebben vandaag de eerste korte broeken weer dag gehad. De temperaturen liepen op tot ruim 20 graden, en uit de wind in de zon was het heerlijk toeven aan dek. Ons Joan heeft deze dag uiteraard gebruikt om aan haar kleurtje te werken. Wat neerkomt op uren in de zon liggen bakken.

Na de lunch zijn we uiteraard naar de gymzaal gegaan om er voor te zorgen dat er niet te veel kilo’s aan komen tijdens deze cruise.

s-Avonds was er een Spaanse show in het theater welke we al eens gezien hadden, zodat we al vroeg naar de dansvloer zijn gegaan. We hebben hier een tijdje naar het dansen zitten kijken, maar toen het animatieteam met een danswedstrijd begon zijn we naar de pianobar gegaan waar we de rest van de avond met een echtpaar uit Antwerpen hebben zitten keuvelen.

We hebben met deze mensen afgesproken om morgen op Lanzarote samen een taxi te charteren om het eiland te verkennen. Dit betekent, dat we ondanks dat het weer erg laat geworden is, we morgen toch vroeg uit de veren moeten.

Groeten van

2 Cruisers op de Deliziosa

1. Mia:
    6 december 2017
    Heerlijk dat mooie weer .Hier wordt het steeds kouder.
    Veel plezier.
  2. Ton en lenny:
    6 december 2017
    Fijn dat het weer verbetert is, dan ziet alles er toch gezelliger uit gr wij
  3. Giel en ilona:
    6 december 2017
    Fijn dat jullie weer lekker van de zon kunnen genieten! Dan ziet alles er toch een stuk leuker uit.
  4. Willy berkelmans:
    6 december 2017
    Heerlijk naar lanzarote. Hopelijk lekker weer en dan kun je daar ( weet ik uit ervaring 😊) genieten.
  5. Jose:
    7 december 2017
    Dus nu is het genieten met de grote G begonnen :)