Vier zware dagen op de Altiplana

28 oktober 2007 - San Pedro De Atacama, Chili

Mireille, je had gelijk het is fantastisch.

De omstandigheden waaronder we moesten leven waren erg primitief. In het zouthotel met drieën op een kamer en in het hele hotel maar twee toiletten en geen stromend water. De volgende dagen werden de omstandigheden iets beter. Wel water maar met meer mensen op een kamer.

De overweldigende natuur maakte echter erg veel goed. We hebben zoutmeren, geisers flamingo´s, lama,s, een cactuseiland, gekleurde meren en veel bergen in alle kleuren van de regenboog gezien. Het hoogste punt waar we geweest zijn lag op ca 4915 meter. Iedereen had op die hoogte wat last van hoofdpijn en kortademigheid. We hebben gedurende deze 4 dagen op de hoogvlakte (Altiplana) op ca 4000 meter geleefd.

Mireille we moeten je de groeten doen van Marc en Anja

We zijn nu aangekomen in San Pedro midden in de woestijn van Chili. We zijn wel afgedaald naar ca 2000 meter. Het is hier erg warm. Vandaag hebben we een rustdag. Morgen vertrekken we met de nachtbus naar La Serena aan de kust van de grote oceaan.

Groeten van de vier uit Chili. Uiteraard speciaal voor Mats en Tim en dikke knuffel