Terug naar huis

29 december 2017 - Goirle, Nederland

Deliziosa, vrijdag 29 december 2017

We zijn op donderdag 28 december rond 09.00 uur opgestaan om daarna van het ontbijt bij het hotel te genieten. (Een beetje karig vergeleken met dat op de Deliziosa)

Hierna uitgecheckt en de bagage in bewaring gegeven om nog bij de nabijgelegen Galleria Shoppingcenter wat rond te snuffelen.  Uiteindelijk nog een korte broek voor mij gekocht, hoewel we al wel erg ruim boven het toegelaten gewicht voor de terugreis zitten.

Na bij het foodcourt nog wat gegeten te hebben zijn we terug gewandeld naar het hotel, waar we bij het zwembad nog wat van de zon hebben zitten genieten alvorens ons door het hotelbusje naar het vliegveld te laten vervoeren. (Een besparing van ruim $ 30,-- vergeleken met een taxi)

Stipt om 21.00 uur vertrok onze vlucht richting Stockholm waar we  op vrijdag 28 december ruim een kwartier te vroeg aan kwamen.

Omdat de koffers niet door gelabeld konden worden, moesten we deze eerst ophalen alvorens we in konden checken voor onze vlucht naar Brussel. Geen probleem omdat we hiervoor ruim 3 uur de tijd hadden.

Ook deze vlucht vertrok vrijwel op tijd, zodat we al om 17.30 op Zaventem op onze koffers konden staan te wachten. Deze waren er redelijk snel, en nadat we door de douane waren gegaan konden we door ons Ans en Ton met de auto naar huis worden gebracht, waar we omstreeks 19.45 uur aan kwamen.

We hebben weer een erg leuke, gezellige en gevarieerde cruise-ervaring opgedaan, waarbij we helaas, door het koude weer in de eerste week, erg verkouden zijn geworden. Deze verkoudheid heeft ons verder de hele vakantie achtervolgd.

Groeten van

2 Cruisers op de Deliziosa

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wilma:
    30 december 2017
    welkom thuis en weer een ervaring rijker en een griepje daar kun je honderd mee worden, toch???
  2. Rien en Ine:
    30 december 2017
    Welkom weer in Goirle. Heel fijn dat alles goed bevallen is. Was je niet op de boot verkouden geworden, dan had je het hier nu wel opgelopen. En nu ben je er bijna van af.
    groetjes, Ine en Rien
  3. Wil:
    31 december 2017
    Welkom thuis en nu kun je je zeebenen even in de kast achterlaten tot de volgende reis.