Tenerife

6 december 2018 - Santa Cruz de Tenerife, Spanje

Tenerife 6 december 2018,

Vandaag was de laatste stop in een haven van de oude wereld; Tenerife. We zijn eerst lekker gaan lunchen, waarna we om ca. 12 uur aan wal zijn gegaan. We hebben zoals gewoonlijk de diverse winkelstraten in het centrum doorkruist. Helaas waren heel veel winkels gesloten in verband met een plaatselijke feestdag, waardoor het minder gezellig was.

Nadien zijn we nog over een plaatselijke markt gewandeld en hebben hier twee hoeden gekocht tegen de zon, waarvan we de komende weken hopen te genieten.

Nadat we terug aan boord waren zijn we gaan informeren hoe het met onze hut zit voor de laatste week van deze cruise. He blijkt dat we moeten verhuizen, maar we treuren hier niet over, want we worden geüpgraded naar een grand suite.

Na het diner en de show in het theater zijn we dit keer naar “The voice of the sea” gegaan. Hierbij kunnen gasten hun zangtalenten tonen. De meeste vielen zwaar tegen, maar er waren ook enkele heuse talenten bij. Voor de afwisseling erg leuk om eens aan te horen.

Zoals gewoonlijk was het toch weer erg laat alvorens we onze hut zijn gaan opzoeken.