Tenerife

29 maart 2014 - Tenerife, Spanje

Costa Fascinosa, 29 maart 2014,

Goede middag volgers van ons reisdagboek,

Na zes dagen op de oceaan rondgedobberd te hebben zijn we blij om eindelijk weer vaste grond onder onze voeten te hebben. We zijn aangeland op Tenerife.

Omdat we al diverse tussendoortjes op dit Canarische eiland hebben doorgebracht, zijn we er gewoon op eigen houtje op uit getrokken, wat er op neer komt, dat we uitsluitend wat door het centrum en winkelgebied van Santa Cruz hebben gewandeld. Aangezien de Canarische Eilanden zo goed als belastingvrij zijn, hebben we wat lekkere geurtjes ingeslagen, en voor Ton en Lenny wat rookartikelen gekocht.

Toen we om 16.00 uur weer aan boord waren, hoorden we dat de Spaanse politie aan boord is geweest met drugshonden, en dat er een aantal passagiers door hen van boord zijn gehaald. (Spanning en sensatie aan boord) We hebben er zelf niets van gemerkt, maar je begrijpt dat dit het onderwerp van de avond was.

We hebben overigens deze avond voor het eerst last van een ruwe zee, en er zijn diverse mensen die hier last van hebben. Wij gelukkig niet.

De avond hebben we zoals gebruikelijk weer doorgebracht aan de rand van de dansvloer.

Groetjes van twee genietende cruisers.