Singapore

13 april 2019 - Singapore, Singapore

Singapore, 13 april 2019

Goede avond volgers van ons reisdagboek,

We moesten vandaag, 13 april, vroeg uit de veren. We zijn om 07.00 uur opgestaan en zijn na het ontbijt na het verzamelpunt voor de excursie in Singapore gegaan.

Het uitchecken van de boot, de immigratiedienst in Singapore en de douane had heel wat voeten in aarde, maar na dik 1 ½ uur zaten we dan toch in de bus en konden we vertrekken voor een erg leuke 5 uur durende tour door Singapore.

De eerste stop was bij de botanische tuinen met als hoogtepunt een indrukwekkende een orchideeën tuin. Hierna zijn we nog gestopt bij de Singapore river met veel oude gebouwen en een indrukwekkende skyline. We zijn nog door de Indiase wijk gereden en hebben een lange stop gemaakt in Chinatown met een Chinese tempel en op minder dan 150 meter een Hindoetempel. Hier ook ruim de tijd gehad om wat te shoppen. (Voor ons alleen een magneetje van Singapore)

We zijn rond 15.00 uur op de luchthaven van Singapore afgezet. Waar we een lange wacht hebben alvorens we kunnen boorden (we vliegen om 23.55 uur)