Terug naar huis

21 september 2018 - Goirle, Nederland

Goirle, 21 september 2018,

Het noodzakelijke kwaad van elke vakantie; De reis terug naar huis.

We werden om 09.00 uur door de chauffeur bij ons hotel opgehaald, waarna we op het vliegveld nog ruim een uur hebben moeten wachten alvorens we konden inchecken voor de vlucht naar Milaan.

De vlucht naar Milaan verliep zonder vertraging, waarna we hier ruim 2 uur hebben moeten wachten alvorens we konden boarden voor de vlucht naar Amsterdam. Deze vlucht had een half uur vertraging en ook onderweg was er wat meer turbulentie. Vlak voor de landing moest de piloot nog om een gigantische onweerswolk heen vliegen, maar uiteindelijk maakten we toch een perfecte landing.

Op Schiphol waren de koffers er wonderwel bijzonder snel en nadat we eerst nog wat gegeten hadden zijn we met de shuttlebus naar P4 gebracht.

De autorit duurde wat langer door het zeer slechte weer, en nadat we bij Rien en Ineke nog wat gedronken hadden zijn we via een alcoholcontrole naar huis gereden, waar we om iets na middernacht aan zijn gekomen.