Reisdag naar Sicilie

10 september 2018 - Syracuse, Italië

Syracuse, 10 september 2018,

De eerste dag van onze rondreis over Sicilië begint uiteraard met de vluchten naar de eerste plaats op onze rondreis.

We zijn om 06.30 in de auto gestapt, hebben Rien en Ineke opgehaald en hebben met de nodige vertraging onze auto geparkeerd op P4 vier bij Schiphol.

Het inchecken en  door de beveiliging gaan verliep voorspoedig, zodat we rond 09.30 uur aan de koffie zaten bij La Place op Schiphol.

De vluchten verliepen voorspoedig en ook tijdens de tussenstop in Milaan hebben we nog rustig een kopje koffie kunnen drinken.

Rond 19.00 uur waren we in ons eerste hotel, waar we 2 nachten zullen verblijven. Het diner was weliswaar smaakvol maar niet erg luxe.

Na het diner zijn we nog even de omgeving van het hotel gaan verkennen en hebben we samen met enkele andere reizigers op een terrasje nog wat gedronken, alvorens om ca 23.30 uur dood moe naar onze kamer te gaan.

Morgen begint dan de echte rondreis. En, zoals bij alle vorige rondreizen betekent dit erg vroeg uit de veren voor het ontbijt.

Groetjes

4 reizigers op het eiland van de mafia.

1. Wil:
    12 september 2018
    Wel een beetje met de stille trom vertrokken. We hopen dat jullie een fijne vakantie voor tussendoor hebben,
    Gr. Maria & Wil