Saw Grass outletstores

27 december 2017 - Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten

Deliziosa, woensdag 27 december 2017

Na een vroeg ontbijt zijn we om 09.10 van boord gegaan om voor de laatste keer door de Amerikaanse douane te gaan. Het was weliswaar een lange rij, maar omdat nu niet van iedereen vingerafdrukken en een irisscan hoefde te worden gemaakt waren we er toch vlot doorheen.

We hebben ons door een taxi naar ons hotel laten brengen, waar we, omdat de kamer nog niet klaar was, de bagage achter konden laten. We hebben de bus genomen naar het inmiddels voor ons bekende outletcenter. Na de kerstdagen is het daar altijd een gekkenhuis omdat ook hier de solden dan zijn begonnen.

Normaal is het enige echt interessante voor ons de sportkleding, maar vandaag heeft ons Joan wonder boven wonder ook een leuk jurkje kunnen vinden.

Doordat we in de loop van deze vakantie wel het een en ander gekocht hebben waren we ook genoodzaakt om een extra koffer te kopen.

’s-Avonds zijn we nog even naar een bar in de buurt van het hotel gegaan om wat te drinken. Helaas waren we net te laat voor de Happy Houre waardoor de prijzen abominabel hoog waren.  We hebben dus maar een wijntje en biertje minder gedronken.

Groeten van

2 Cruisers op de Deliziosa