Key West

26 december 2017 - Key West, Florida, Verenigde Staten

Deliziosa, dinsdag 26 december 2017

Het was voor ons de eerste keer dat we met een cruise Key West aan hebben gedaan.

Een erg leuke bestemming met voldoende te doem om je een hele dag niet te vervelden.

We zijn langs het huis van Hemmingway gewandeld en het Little White house bezocht, waar president Truman  tijdens de 2e wereldoorlog een tijd heeft gewoond.

Uiteraard zijn we ook langs de boulevard met de jachthaven gewandeld en door de straatjes met de (souvenir)winkels gelopen.

We hebben ieder een T-shirt gekocht met een opschrift van Key West.

Aangezien we morgen het schip moeten verlaten zijn we rond 16.00 uur terug gegaan naar de Deliziosa om onze koffers in te gaan pakken.

Uiteraard hebben we ’s-Avonds afscheid genomen van de mensen die we tijdens deze cruise hebben leren kennen.

Groeten van

2 Cruisers op de Deliziosa

1. Giel en ilona:
    28 december 2017
    We kregen bijna al jullie verslagen in een keer hahaha....We zijn dus weer helemaal op de hoogte.
    Wij wensen jullie een goede reis naar huis, en we zien elkaar snel.
    Groeten van ons
  2. Willy berkelmans:
    28 december 2017
    Dat was een volle mailbox hihi. Super gaaf om ineens een halve vakantie te lezen. Nog even genieten en dan volgend jaar weer met heel veel zin uitkijken naar de volgende cruise. Wat fijn dat jullie zo genieten. Ik doe zo een beetje mee 😘
  3. Mia:
    28 december 2017
    Geweldig geweest zo te lezen .Maar dat het zo inspannend is geweest dat je van de jongste passagiers nu de oudste werd dat had ik nooit gedacht .🤓

Een gezond nieuwjaar gewenst.
  4. Ton en lenny:
    28 december 2017
    Hallo reizigers dat was een volle mailbox maar wel heel leuk om alles zo achter elkaar te kunnen lezen, vakantie in sneltrein tempo, dat is weer eens iets anders,
    je snapt wel dat we in dit geval maar een keer reageren, want anders krijgen we blaren op onze vingers. Geniet nog van de laatste dagen. Liefs wij
  5. Marian:
    29 december 2017
    Volle mailbox, maar weer volop genoten van jullie reisverhalen!! Hele goede terugreis en.....met de jetlag een hele goede jaarwisseling, want 12 uur hier, zegt niets meer voor jullie gevoeL.....HEEL VEEL LIEVE GROETJES, marian
  6. Wilma:
    30 december 2017
    Je hebt hoop ik toch wel van de mooiste ondergaande zon ter wereld genoten warre. Mooiste puntje daar waar je echt denkt dat de wereld plat is! Supermooi en gezellig Key West en Key Largo, welkom thuis!xx